Kursi efektīvākai komunikācijai ar pacientiem
Ārstniecības un aprūpes personāla komunikācija ar pacientiem ir ļoti svarīgs aspekts veselības aprūpē. Tā veicina pacientu drošību un uzlabo aprūpes kvalitāti. Komunikācijai jābūt saprotamai un skaidrai visos pacienta ārstēšanas posmos, taču to veidot ne vienmēr ir vienkārši, jo situācijas un pacienti ir ļoti dažādi. Tas nozīmē, ka šīs prasmes arī mediķiem ir pastāvīgi jātrenē.
Balstoties uz darba vides risku novērtējumu un pašu darbinieku ierosinājumiem, 18. un 25. aprīlī Cēsu klīnikā tika rīkoti divu dienu komunikācijas kursi “Ārstniecības un aprūpes speciālista efektīva komunikācija ar pacientiem”. Mācībās piedalījās 20 dalībnieki, kuru vidū bija gan ārstniecības un aprūpes speciālisti, gan funkcionālie un klientu apkalpošanas speciālisti. Mācības, apvienojot teoriju ar dažādiem praktiskiem uzdevumiem grupās, vadīja psiholoģe, komunikācijas trenere ar piecpadsmit gadu pieredzi Ieva Vaine.
Ceram, ka mācības speciālistiem dos jaunus atbalsta rīkus un metodes ikdienas komunikācijai, kā arī sniegs iedvesmu arvien uzlabot savu sniegumu. Mācību dalībnieki kā pievienoto vērtību minēja iespēju arī vienam otru labāk iepazīt, jo kursos satikās dažādās struktūrvienībās strādājošie.
Foto: Valdes locekle un pakalpojumu reģistrācijas, uzskaites un kvalitātes kontroles daļas vadītāja Olga Rudzīte pirms kursu norises uzrunā dalībniekus